sobota, 2 lutego 2013

Jubileusz

Na liczniku stuknęło 5000 odwiedzin, hura bura! :-)

Serdecznie dziękuję wszystkim obserwującym, odwiedzającym, polecającym, komentującym i linkującym. Mam nadzieje, że jeszcze kiedyś znajdziecie tu dla siebie coś ciekawego. Dla mnie puki są widzowie póty satysfakcja z pisania.

Serdecznie pozdrawiam: nemo, anonima, Tomka, Behira, Michała Zemełkę, KFC, Blanche, Aeth, Kuzza, von Mansfelda, postapokaliptyka, zigzaka, Adriano Kuca, Misiołaka i ostatnio przybyłego Dracha.

Patrząc na ilość odwiedzin zdziwiłem się tym, iż różnorakie tabelki losowe cieszą się największą popularnością. Nie spodziewałem się, że po tych wszystkich rewolucjach narracyjnych erpegowcy nadal lubią porzucać kostkami.

TOP3 moich notek to:
  1. K200 cech osobowości
  2. Nowe oblicza staroci (KB#38) 
  3. Najlepsza tabela oraz ex equo K200 cech wyglądu 
Najwięcej wejść oczywiście z Blogi RPG. Sporo odwiedzin z widżetów innych blogów za co dziękuje.

Zabawne, ale z gugla najwięcej ludzi wchodzi szukając informacji o horyzoncie oraz przeliczaniu wagi złota.

Jak pewnie ostatnio zauważyliście lekko przemodelowałem układ strony by ją uprościć. Zmniejszyłem ilość postów na głównej stronie do czterech. W prawym pasku było już tłoczno więc przesunąłem większość wtyczek na sam dół do stopki. U samej góry pojawiły się Zapowiedzi do listy napoczętych tematów czekających na dokończenie i publikacje. Jeśli macie jakieś sugestie lub propozycję tematów to walcie śmiało. Dalej znajdują się grafiki linkujące do najpoczytniejszych i największych działów tego bloga: Tabelki, Delberz oraz Utopia.

Piszę głównie o tym na co mam aktualnie fazę. Ostatnio wróciłem do pisania Utopii bo czas już zakończyć ten projekt i ruszyć dalej. Najwięcej powstaje teraz w brudnopisie online - można śledzić nad czym aktualnie główkuję. W cyklu Delberz mam jeszcze pomysłów na kilka notek ale gdzieś powoli widać ich koniec. Zagraliśmy sześć sesji w jednym temacie a na standardy naszej grupy to dużo i nie wiem czy się graczom wkrótce nie znudzi. Tabelki też się wkrótce skończą bo mam większość z tego czego potrzebowałem. Większy napływ nowych rozpisek nastąpi gdy będę tworzył generatory wysp i plemion do Utopii lub gdy zacznę kolejny projekt jaki mi chodzi po głowy - sandbox w lasach Starego Świata.

W dalszej przyszłości tematy pewnie mi się wyczerpią bo ilość zagadnień nad którymi można rozmyślać jest ograniczona. Coraz częściej wolę też grać niż się zastanawiać. Wciąż tyle systemów do spróbowania. Aczkolwiek jest też pytanie jak długo jeszcze będę grać. W trakcie ostatnich trzech lat kilka razy zbliżyłem się do jego porzucenia. Wciąż się jeszcze odbijam ku nowym wyzwaniom ale patrząc na ilość poświęcanego czasu czasami żałuję, że limituje to moje inne zainteresowania.

Lecz na razie mam z tego frajdę więc jeszcze trzymam się kości :-)
Idę skończyć na jutro dwie kolejne tabelki.

Do dalszego przeczytania i niech kości Wam sprzyjają!

photo credit: megpi via photopin cc

5 komentarzy:

  1. Oby szybko stuknęło co najmniej kolejne 5000 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Nie spodziewałem się, że po tych wszystkich rewolucjach narracyjnych erpegowcy nadal lubią porzucać kostkami."

    Rewolucje srucje:P I jedno i drugie jest fajne byle umieć wypośrodkować odpowiednią formułe dla danej ekipy ;)

    Pozdrawiam także i podpinam się do życzeń Blanche!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Wam za miłe słowa! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. bylebyś nie spoczął na laurach :P

    do roboty, chcemy więcej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ledwo wyrabiam na zakręcie. Wczoraj pojawił się dział z plikami (rzut na Spostrzegawczość). Jak zrobię jeszcze ze dwa pdfy to pójdzie oficjalny post reklamujący ;-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...